Studiedag!

Idag är det studiedag och den spenderas tillsammans med lite plugg såhär på kvällen. Skulle egentligen varit i skolan idag ändå och pluggat men jag kände att jag hellre ville ta en riktigt lång sovmorgon.
världens bästa kompis sov här inatt och vi vaknade vid 11 halv 12, när hon hade stuckit kollade jag damernas skidskytte VM. Ekholm vann! YES.
Sen har jag tänkt att jag ska plugga men inte gjort det så mycket mer än 40 min, tog en pause och ska nu på det igen!

Igår hängde Linn med mig hem från skolan, så tog vi moppen till ICA och handlade lite käk.
Fanns parkeringar utmed vägen och tänkte att det är klart man får stå där, vf inte lix, så jag körde in och ställde mig, så börjar bilarna sakta in och tro att där är en parkeringsplats, men sen såg de mig och fick köra vidare, behöver jag nämna att jag fick lite sura blickar? Men vaddå? jag har lika stor rätt som dom att stå där!
Sedan körde jag och Linn runt lite tills mina fingrar dog av kyla och vi var tvugna att köra hem :)
Efter det kom Vicky och vi åkte till skyttet, awesome. Sedan blev det en chill kväll och jag somnade som vanligt i soffan! haha

Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0