29 maj 2011

Okej, ställde klockan på halv nio. Men vem pallar gå upp då? Vaknade istället tio i tolv mycket mer utvilad. Blev en lång kväll igår på jobb men det var jättekul!
Nu måste jag pluggapluggapluggapluggaplugga om millenimålen. Klart på tisdag, det ska jag hinna!
Vid två kommer min efterlängtade bästa vän hit, saknat ihjäl mig efter henne.
Sen blir det lite mer plugg!
Ikväll ¨ska jag kanske (om jag är en snäll syrra) hämta brossan hos nån komips, får se om jag pallar eftersom att jag ska va en duktig unge och laga mat idag också.

Men nu måste jag plugggggaa i mängder.
Hörs antagligen inte mer idag!

Juste GRATTIS till min söta mammi också på morsdag <3 Du är världsbäst!


Slänger in en vacker bild på oss! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0