30 maj 2011

Läget med alla då? Själv är det förjävla bra asså. Denna veckan är chill, tre dagar skola, sen shopping med bästis och jobb och grejer!

Iaf, vad har hänt idag då? As chill skola, Först kollade vi I am number four i två timmar, sen spanska,, sen film och luffarschaks turnering! Härlish! Slutade typ en halvtimme tidigare också, så vikki fick skjuts hem på min super braiga moppe.

Nu sitter jag och snackar skype med min fina vän, övertalade henne att skaffa det så vi  inte får skyhöga telefonräkningar heela tiden haha

Juste, strandängsloppet imon och jag laddar upp med (håll i er) Chips såklart! Taggad? Nae inte särsklit, får väl typ hänka på gaby eller nån snabbjävel som kan peppa mig, det löser sig!

Aja puss


Charmiga som få


Kommentarer
Postat av: Viktoria

IDAAAA! jag gillar din blogg sådetså! Skype hela natten nudå, puss! <3

2011-05-30 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0