Yesterday was a good day!

Checkat av många grejer igår!
Gjort denna veckans juridik prov, läst i två lektioner (lite drygt efter två timmar men varför inte?), försökt att hjälpa en engelskman men insett att jag borde nog vara mer koncentrerad på engelska lektionen, tandläkaren (tänkte slänga ur mig en kommentar när hon fottade tänderna att "jo, jag posar ju rätt bra", men tänkte att det var bäst att låta bli) tränat har jag också hunnit med, städat undan på mitt rum.. Jajo, jag är rätt effektiv.
Denna dagen började ju bra... Bussen kör förbi mig, fast jag vinkar och grejer! Andra bussen som kör förbi, är det jag som gör fel eller är busschafförerna bara jäkligt stressade? Aja, mamma skjutsar mig ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0